Miziklerim ;)

13 Mayıs 2012 Pazar

En Sevdiğim Annelere Uykucu'dan Bir Yazı :)

Biliyorum geç kaldım :)) ama henüz saat 24 olmadı ve gün bitmedi hem gün bitse bile önemli değil bu gün bu yazımda adı geçen insanlar benim için her gün aynı kıymette... Aynı değerde hatta hergün biraz daha kıymetleri artıyor diyebilirim :)

Bu gün anneler günü diye tabir edilen bir gün ve ben bu özel günleri sevmiyorum aslında sanki böyle birazda mecburiyet var gibi geliyor sanki mecburen kutlanıyor gibi...oysa her gün anneler günü ve annelerimiz bizim için her gün kıymetli...Dualarımızda en başta anne ve babasını saymayan kim vardır ki :) Varlığına şükrettiği yada özlemiyle yandığı bir anne ve babası vardır herkesin...
Şimdi madem böyle bir özel gün icat edilmiş ben de bunu bir vesile olarak kabul edip tanıdığım, tanımadığım tüm annelerin anneler gününü kutlamak istedim :)

Annelik çok kutsal birşey hani yaşamamış olsam bile kendi anneme duyduğum hislerden bunu söylemem çokda yabana kaçmaz :) Hele bu zamanda anne olmak büyük sorumluluklarıda beraberinde getiriyor.. Eskiden açlığa, imkansızlıklara,yokluğa karşı verilen mücadeleler yerini teröre, uyuşturucuya,kötü ahlaka bıraktı ne yazıkki... Ben bunlarla mücadele etmenin daha zor olduğunu düşünüyorum...

Çevremde bir çok anne var.Hepsi birbirinden farklı :) şimdi çevremde olanlardan değilde benden uzakta olsalarda hep kalbimde ve hep aklımım köşesinde olan annelerden bahsedeceğim...

Başta canım ablam Fatma'dan başlamak istiyorum O'nu hepimiz tanıyoruz sıkıntılarını,mutluluklarını bizimle paylaşıyor ve ne kadar fedakar bir anne bir eş olduğunu çok iyi biliyoruz...Örnek alınması gereken annelerden birisi bence ve ben onu çok takdir ediyorum Rabbim her daim yardımcın olsun ablacım seni çok seviyor ve anneler gününü kutluyorum :)
Sırada Sayan ablamız var :) Rabbim onu çok seviyor bence :) çünkü ona büyük imtihanlar veriyor ve kendine yaklaştırmak istiyor ne kadar üzüldüğünün hepimiz yakın şahidi olduk ve dualarımızla destek olmaya çalıştık,Rabbim imtihanlarını kolaya çevirsin Sayan ablacım ve evlatlarını sana bağışlasın acil şifalar versin seni hepimiz çok seviyoruz :) Anneler günün kutlu olsun ;)
Susmak Güzelimiz var bide yaşam pınarım benim :)) Fedakarlıkta sınır tanımayan on parmağında on marifet olan canım pınarım :) Rabbim yardımcın olsun :) Kocaman öpüyorum ve anneler gününü kutluyorum :)
En maharetli,en bererikli annelerden biride naliyacım :) Canım benim anneler gününü kutluyorum :) ben ne yapıp edip senin komşun olucam kesin kararlıyım Leyla ablacım :))) senden öğreneceğim çok şey var :))
Şairin bahçesi canım arkadaşım, çiçeğim :) sen çok şirin bir annesin :) senin evlatlarında çok şanslılar bence :) anneler günün kutlu olsun canım :)
Yakında anne olacak Cafezeyim var birde canım benim :) anneler gününü kutluyorum  :) Rabbim sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip eylesin :)

Hadi babalarıda ekliyelim kalpleri kırılmasın :) Yusuf abicim :) Muammer abicim ;) Mesut abicim, Bülent menekşe abim vardı birde onuda unutmadım sizlerde çok cici babalarsınız :)) evlatlarınız çok şanslılar bence iyiki varsınız...

Anne olmak isteyenlerede Rabbim tiz vakitte nasip eylesin :)) Diyereeeek burda noktalıyorum :) kabul ederseniz bu çiçekler bensen size armağan olsun :) hepiniz daha güzellerine layıksınız biliyorum ama işte ancak elimden gelen budur :) Çok kıymetlisiniz hepiniz benim için iyiki varsınız :)


Birde dibin notu eklemek isterdim ama neyse bu yazıda eklemeyeyim :)))

8 yorum:

  1. canım benimmmm bu güzel yazın için önce canı gönülden teşekkürler diyorum sonra bol bol öpüyorum seni bu arada senin ve annnenin gününü kutluyorum ....iyi ki varsın:))

    YanıtlaSil
  2. Şairin bahçesi canım arkadaşım, çiçeğim :) sen çok şirin bir annesin :) senin evlatlarında çok şanslılar bence :) anneler günün kutlu olsun canım :)

    canimin icisin sen cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  3. :)keyifle okudum, bende tüm annelerin anneler gününü kutluyorum

    YanıtlaSil
  4. pınarım sende iyiki varsın :) seni seviyorum ;)

    Çiçeğim öpüyorum canım :) iyiki tanıdım sizleri :)

    YanıtlaSil
  5. Allahım güzel Rabbim bizlere de anne olmayı nasib etsin canım benim..
    öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle bu güzel yazın için kutluyorum canım benim dün akşam ev kalabalıktı yazamadım beni duygulandırdın rabbim gönlünün muradını versin hayatın başarılarla dolsun sana gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum öptüm kocaman şirinemi

    YanıtlaSil
  7. ayy çoook güzelll :))
    Anneler günü kutlu, sağlıklı olsun :)

    YanıtlaSil