Miziklerim ;)

31 Aralık 2016 Cumartesi

Bir yılı daha geride bırakırken...

Bir yılı daha geride bırakırken aklımdan geçen şeyleri yazıya dökmek istedim.Acısıyla tatlısıyla hastalığıyla sağlığıyla koca bir yılı daha geride bırakıyoruz neler yaşandı neler ertelendi şimdi bunları uzun uzadıya yazmanın bir anlamı yok ama genel anlamda yorucu hüzünlü bazen neşeli çoğu zaman sıkıcı uğraştırıcı bir çok badireden geçilmiş bir yıl oldu.Sadece ben değil bir çok kişinin benim gibi düşündüğüne eminim. Her geçen yıl yaşamak daha zorlaşıyor sanki özlemler daha ağır geliyor yüreğe,yolculuklar zor geliyor. Özlesen de gidip göresin gelmiyor sanki Hatta belki özlemek bile zor her gün bir şekilde iletişim halindesin insanlarla eskiden sadece sms vardı şimdi internet telefonlarda bir çok uygulama ile görüntülü görüşüp hasret gideriyor insanlar özlemek bile lafta kaldı belkide. Kötü bir şey mi tabiki değil ama eskiden çok özlerdik burnumuzun direği sızlardı adını anınca şimdi öyle mi? Bence değil özledim diyorsun ama içi boş gibi geliyor bana.Kelimelerin içi boşaldı sanki sosyal medyada o kadar çok özlü söz okuduk gördük ki birisinin kurduğu bir cümleyi aa bu şu kişinin biliyorum ben bunu diyorsun yani duyduğun kişiye değil asıl sahibini düşünüyorsun ve karşındaki kişinin ne demek istediği çokta umrunda olmuyor...Sonra samimiyetsiz dostluklar alışıla gelmiş sohbetler hissedemediğin sevgiler içinde boğulup bir çıkış yolu arıyorsun... 
Yinede zaman bizi beklemiyor çok çabuk fark ettirmeden geçiyor,zaman zaman saniyeler asır gibi gelse de aslında bir bakmışsın ömür geçmiş.Bir yılı daha geride bırakıyoruz işte iyisiyle kötüsüyle sevgisiyle nefretiyle özlemiyle vuslatıyla.... bu yılda gelmesi gerekenler gelmedi araması gerekenler arayıp sormadı canları sağ olsun olmasına da insan bi arar be bi merak eder hayırsızlar... Kesinlikle sizlerinde aramasını beklediğiniz birisi yada keşkee arasa diyen biri vardır arayın yaa bi arayın ne kaybedeceksiniz 😋 ha bana hiç bakmayın benimde aramasını beklediğim birileri var ama numaramı değiştirdim aramak istiyorsa baya bi uğraş vermesi gerekecek 😆 benim aramamı bekleyenlerde vardır tabi ama hiç kusura bakmasınlar geçmişe mazi derler bizde 😁 gidene kal demeyiz giden gitmiştir bizim için gittiği gün bitmiştir 😎 yalanımı da sevsinler bunca yazı bunca dil kime dökülüyor tabi orası ayrı mesele hiç karıştırmayalım... neyse ne biz yolumuza bakalım iyi dileklerle gelecek yılın daha umutlu dama mutlu geçmesi için dua edelim yapacak bir şey yok 😏 herkese iyi seneler yeni yılı kutlamıyorum ben ama bu yazı yılın son gününe düşülmüş bir not olsun dedim birde iyi dileklere bir vesile İnşaAllah 2017 keşkesiz bir yıl olur mutlu olmak isteyenler mutlu olur huzur isteyenler huzur bulur tabi hastalarımızı unutmayalım Rabbim tüm hastalarımıza acil şifalar nasip etsin... Sevgiyle kalın dostlar 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder