Miziklerim ;)

4 Aralık 2016 Pazar

üç beş kelam

Bu günde üç beş kelam edelim bakalım sessiz olmak aslında tam bana göre gibi görünse de sessizlik de hiç yakışmıyor bana tam bir çelişki anlayacağınız... Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum her türlü aksilik üstüste geliyor bir yandan da işlerim rayına oturuyor hayat benim için tam bir çelişkiler silsilesi.... Her şeyi anlatsam yok artık dersiniz o yüzden çokta bir şey paylaşamıyorum aslında.Bugünü yarını dünü her şeyi bir kenara bırakıp anı yaşamak lazım aslında yapabilene ne mutlu açıkçası benim için zor uykularımı kaçıran tedirginliklerim bile var.Bugünü bırak yarının endişesinden nefesim daralıyor bazen... Dünyada derdi olan bi ben miyim sanki diyorum rahat etmeye gelmedik dünyaya çeşit çeşit dertler var Allah çekemeyeceğini de sana vermez nasılsa elbet üstesinden geliriz bir şekilde hallederiz... Ölüm yok ya ucunda... Hem olsa ne olur herkes bir gün ölecek ve bir kez öleceğiz işte bunlar benim kendime telkin cümlelerim öneririm sizde kendinize söyleyin baya bir işe yarıyor... İşte böyle haftalar vızır vızır geçiyor bir seneyi daha geride bırakıyoruz daha çok var demeyin daha dün kasım ayına girmiştik aralık geldi gidiyor bile yapılacak çok iş var zamansa yetmiyor dünya teşlaşına.... Ömür akıp gidiyor size tavsiyem hiç bir şeyi ertelemeyin sevin sevilin dünya kimseye kalmıyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder