Miziklerim ;)

18 Aralık 2016 Pazar

Başlıksız Yazım :D

eskilerden çok eskilerden bahsedeceğim, böyle diyince de kendimi çok yaşlı hissettim gerçekten önce yaslandım sonra yaşlandım hayatın tüm eğri büğrü yolları bana denk geldi doğru dönemeci bulupta düz yola çıkamadım bu yol öyle zor ki yüz kilometre yürüyorsun düz yolun bir kilometresine denk geliyo o derece.Neyse şimdi uzatmayalım herkesin yolu kendine tabi bu yollarda çok insanla karşılaşıyorsun kimi senin gibi bitkin düşmüş yorgun savaşçı kimi gazi olmuş kimi niyazi... insanlara dert anlatmak zor, bazen halini hatırını soranlara iyi olmasanda iyiyim diyorsun neden mi üst üste gelecek sorulara bile cevap verecek takatin yok çünkü.en yakınların bile seni dertsiz kedersiz biliyorsa işin çok zor demektir.onlara bile iyi rolü yaparak yaşadığın bir hayat gerçekten çok yorucu biliyorum çünkü bende o hayatı yaşamaya devam ediyorum.yani çokta bi dert sahibi değilim çok şükür belkide dillendirmek istemediğimdendir yada derdini seven bir kul olduğumdandır bilemiyorum mecalimi anlatmaya halim yok arada burda size derdimi döküyorum işte yazmak iyi geliyor yazdığım harflerin birleşimiyle oluşan cümleler o cümlelerin kazandığı anlam o anlamı okuyan bir kaç göz bunlar iyi geliyor bana aslında... sanırım blog yazarlığından bu yüzden vazgeçemiyor insanlar... bak yine yaptım eskilerden bahsedeceğim derken yaşlılığa ordan derde kedere ordan blog yazarlığına kadar uzanan bir yazı oldu bile işte buda benim halim neye başlasam sonuç bambaşka oluyor 😂 yapmak istediğim şey başka yaptığım şey başka ortaya çıkan şey bambaşka oluyor 😁 neyse o zaman o eskilerden başka sefere bahsedeyim sevgi ve selamla yazımı noktalayayım 

Uykucunun selamı var 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder