Miziklerim ;)

28 Şubat 2013 Perşembe

Sevdim...




Lüks restoranları kafeleri sevemedim bir türlü
Camilerin çay ocaklarinda
Mis kokulu amcalarla içtiğim çayı sevdim
Udun sesini , kemanın hüznünü sevdim
İbrahim sadrinin sesini , sezai karakoç un
Yalnızlığını sevdim
Yeryüzü bize mescit kılınmıştır deyip
Peygamberi zisanin adını yaymak için
Hicret eden insanlar arasında olmayı sevdim
Dünyayı kendine gurbet bilenleri sevdim
Vefalı dostlarımı sevdim
Üsküdar sevdim , bu dünyaya tahammul etme gücü verdiği için
Mimar sinanin aşkını anlattığı için sevdim mihrimah sultan camini
Seni yola koyduğumda ayrilik cesmesini sevdim
Yağmuru sevdim , gunahlarimdan arindigimda
Ve sakali gözyaşların'dan ipislak olan bir
Peygamberin ümmeti olmayı sevdim
Inşirah suresinin ferahlığıni
Fetih suresinin azametini sevdim
Ve Gülleri sevdim Peygamber koktuklari için

-M.Akif Baltacı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder