Miziklerim ;)

21 Mayıs 2020 Perşembe

şimdi, geçmiş ve gelecek

    2020 yılı Ramazan-ı Şerifin son günlerine yaklaştığımız bu günlerde korona virüsüyle mücadele içerisinde olsak da geriye bakıp şükrettiğim bir ramazan olduğunu düşünüyorum... Oruç tutan tutmayan herkes kendine yapar bu ibadeti ama bu ibadetin bir parçası olduğum için Rabbime ne kadar şükretsem az diye de düşünüyorum açıkçası... Gördüğünüz gibi çok düşünceli bir insanım :D Artık o yaramaz haylaz uykucunuz yok karşınızda eli ekmek tutan bir şeyler başaran ama hala bir yanı muzur bir yanı hüzünlü bir yanı hep umutlu arkadaşınız burda :D
    Yalnız zamanlarımda bu blogda yazdığım her bir cümle özelmiş diyorum tekrar okuduğumda hımm demek o günler böyle bir ruh halindeymişim diyorum ve blog yazmanın aslında sadece zaman tüneline bir iz bırakmak gibi olduğunu fark ediyorum... Hayaller umutlar yaralar sancılar ... hepsi gün gelip ya gerçekleşiyor ya unutulup gidiyor yada insanın içine karışıp derinlere saklanıp kaybolup gidiyor... Hayat bir şekilde insanı olgunlaştırıyor ne kadar çocuk kalmak istesenizde olmuyor şartlar sizi büyümek zorunda bırakıyor bu kötü bir şey değil bence hayata bakış açımın ne kadar değiştini ancak kendi öz değerlendirmemi yaptığımda anlayabiliyorum... insan gelişi güzel yaşamıyor bir kader dairesi içerisinde yuvarlanırken karşılaştığı her olay her insan insanı gideceği yere yönlendiriyor...
    Burada tanıştığım güzel dostlarım vardı hepsi neredeler nasıllar merak ediyorum.. umarım hepiniz iyisinizdir ve kaderin akışında belkide birgün bir yerlerde tekrar karşılaşırız... Yüreğinde bana yer veren dostları selamlayarak bu yazıyı burada sonlandırayım...
    Herkese şimdiden iyi bayramlar ;)

2 yorum:

  1. Sevgili Uykucum iyi geceler.yıllar sonra yazına rast geldim çok duygulandım.Ben çok iyiyim.Buraya pek bakamıyorum @naliya53 diye istegram adresim var oraya beklerim.Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili eski dostum naliya yıllar sonra karşılaşmak benide duygulandırdı. bende çok sık bakamıyorum yorumunu yeni gördüm... sevgiyle kal ablacım kocaman öpüyorum.

      Sil