Miziklerim ;)

17 Ocak 2016 Pazar

Bir Çift Siyah Göz

Yine sıradan bir gün.Dersten çıktım ve bir sonra ki dersim boş,kafam boş. Öğretmenler odasında pencere önünde sıcak çayımı yudumlarken bir yandan da çiseleyen yağmuru izliyorum. Dışarda birkaç haylaz öğrenci koşturup duruyor. Gözüm bir an bahçe kapısından giren kişiye takılıyor ağır adımlarla binaya doğru ilerlerken kalbimin hızlandığını hissediyorum… Bu ne ? Ne oluyor? Hayırdır inşallah… Bir yandan arkadaşların bana anlattıklarını dinlerken bir yandan bu garip halimi fark etmesinler diye uğraşıyorum,kendime şaşırıp gözümü ondan alamıyorum. Yağmur hızlanmış adımları sıklaşmış bu kişi kim? Yüzü şemsiyenin altında kaldığı için görünmüyor, ayakkabılarına odaklanıyorum… Binadan içeri giriyor ve bu heyecan bitiyor.Sanki okula değil bana geliyor birazdan kapı açılacak ve içeri girip bana koşacak gibi hissediyorum. Bekliyorum gelen giden yok… Ders zili çalıyor arkadaşlar kalkıyor dışarıdaki gürültü yavaş yavaş azalıyor gözüm kapıda…. Hala gelen giden yok…

Çayımı tazelerken kalan üç arkadaşla havadan soğuktan kıştan  bahsediyoruz. Konuşacak pek bir şey yok. İstemsiz kendimi pencere kenarında buluyorum belki tekrar görürüm gidişini diye bakınıyorum. Kapı açılıyor dönmüyorum içeride bir hareketlenme oluyor müdüre hanımın sesiyle kapıya dönüyorum… İki kişiler… Gözlerim ayakkabılara gidiyor önce…. Tanıyorum… Yavaşça başımı kaldırırken müdüre hanımın sözlerini dinliyorum gülümseyerek… Yeni İngilizce hocamız diyor bir çift siyah gözle karşılaşıyorum… Bana bakıyor… Gülümsüyor… 
Uykucu ^^ 17.01.2016 7.35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder