Miziklerim ;)

21 Ocak 2017 Cumartesi

İzlediğim bir film de baba oğluna şöyle diyordu ; "Güzel anıların varsa dünyada ki en zengin insan sensin demektir... Ama benim anılarım silinip gidiyor" 

Kısa bir açıklama yapayım adam alzaymır hastasıydı ve oğlu dahil hiç bir anısını hatırlamıyordu...
Bu aralar bende her şeyi unutuyorum bazen bunadığımı yada aynı hastalıktan muzdarip olduğumu düşünsem de geçmişe dair özellikle de sana dair hiç bir ayrıntıyı unutmadığımı fark ederek kısmende olsa rahatlıyorum nihayet bana bi faydan dokunmuş gibi hissediyorum enteresan değil mi....
Eskiden demi böyleydim bilmiyorum hep anı yaşamak gerektiğine inanıp yaşadığım anı mahvetmeye meyilli bir kişiliğim var bir çok insan da benim gibi malesef anı yaşayalım derken anı yaşadığımızı fark etmiyoruz bile karman çoraman saçma sapan allak bullak eski püskü yarım yamalak bi hayatı yaşayıp gidiyoruz işte gerçekten gidiyoruz yani mecazi anlamda söylemedim ömrümüzün bir gününü daha geride bırakırken yastığa koyduğumuzda başımızı hiç düşünmüyoruz bir gün daha geçti farkında mısın? yine yalnızdın farkında mısın? yine mutsuzdun farkında mısın? yine bazı şeyleri erteledin farkında mısın? Yine bir kaç sayfasını okuduğun kitabı eline alamadın hani yani merak ediyorum neydi seni bu kadar meşgul eden gün boyu? gün yirmidört saat 7 saat uyuduğunu varsayarsak günün büyük bölümünü ayakta geçiriyorsun ve yapamadığın bir çok şey ertelediğin milyonlarca şey var nasıl bu kadar beceriksizce yaşıyorsun acaba diye çok merak ediyorum? diye kendime bir fırça bile çekemeden uykuya dalıyorum...
Hayatımda hep bir yanlışlık olduğunu nerde yanlış yaptığımı bilmediğimi düşünmüşümdür hep... Şimdi durup bakınca sanırım hayatımdaki en büyük yanlış kendimmişim gibi geliyor her haltın üstesinden gelebileceğimi düşünürken kimseye ihtiyacım olmadığını söylerken hayatımın sadece bana ait olduğunu zannederken asıl hatayı olmaya çalıştığım kişi olduğum için yaptığımı fark ediyorum.. Nerde hata yaptım demeyi bırakmalıyım artık olmam gereken kişi olduğum için kimseye ihtiyacım olmadığı için ve yalnızlığı kendim seçtiğim için mutlu olmanın yollarını bulmalıyım sanırım... Sanırım ? Yine mi sanırım yaa ben ne zaman büyüyeceğim 
Hiç büyümeyecek uykucunuz 😥
21.01.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder