Miziklerim ;)

14 Haziran 2012 Perşembe

Düşüncelerin Dışa Vurumu!



Uzun zamandır yazmıyorum ne düşündüğümü ve aslında daha çok düşünebiliyormuyum acaba diye çok merak ediyorum :)) Kendime bile ser verip sır veriyorum :D
Bu gün birazda kendimle yüzleşmek için bu yazıyı yazmaya karar verdim... Biliyorum benim dostlarım benim için bazen endişeleniyorlar çok üzülüp acı çektiğimi biliyorlar...
Aslında o kadar çokda acı çekmiyorum... :)
Kendimi çok iyi tanıyorum ve mantıklı bir insan olduğumunda farkındayım.Ama gönül ferman dinlemiyor derler ya işte durum bendede öyle yüreğime biri girdiği zaman onun olmazlığını anlamam ve onu oradan çıkarmam biraz yok yok biraz değil baya bi zaman alıyor :)))
Ama biliyorum ki Rabbim beni bazı şeylerden koruyor. Geçmişi düşünüp şöyle bir sentez yaptığım zaman nelerden kıl payı kurtulduğumu anlıyorum ve rabbime şükrediyorum :)
Sevmek güzel bir şey ve dünyada en çok sevgiye ihtiyaç olduğunu düşünüyorum...
Birde bu gün sabah bir uzman şu cümleyi kurdu "Aslında insanlar aşık oldukları kişiyi sevmezler,insanlar aşık olmayı o duyguyu severler" dedi. Bu cümleyi birçok kez okumuşsunuzdur yada duymuşsunuzdur... Ama anlamak istemez insan gönlündeki illa olsun ister... Uzaktan bakınca bu cümlenin ne kadarda doğru olduğunu anlamamak imkansız.Hele ki evlilik gibi ciddi bir olayda sadece aşık olmanın yetmediğini herkes bilir sanırım... Üniversitede hocamız bize hep kişilik uyumundan bahsederdi. Evlilikte en önemli şeyin aslında ne aşk nede sevgi olduğunu söyler ve aslolanın kişilik uyumu ve saygı olduğunu eklerdi... Tabi ki sevgi olmazsa olmaz ama saygı duymadığınız birisinide ne kadar sevebilirsiniz ki?
Şimdi gel gelelim benim duygularıma kendimi sorguladım! Sorguya çektim duygularımı evet ben onu seviyorum her ne olursa olsun... Bu geçici bir duygu bunuda biliyorum :) insan sevilmediğini bile bile ne kadar sevmeye devam edebilirki? Sanırım saygıyı tamamen yitirinceye kadar!!
Şöylede bir durum var asla sevilmeyi beklemiyorum...Çünkü onun kalbinde başka biri olduğunu biliyorum. Onun duygularını düşüncelerini o kadar güzel anlıyorum ki anlatamam :))) Çünkü onunla aynıyız aslında... Bende sevmediğim biri tarafından seviliyorum ve onu kırmayı asla istemiyorum...Onun o üzgün hallerini görmek beni kahrediyor ama elimdende bir şey gelmiyor kalbimde bir başkası varken ona haksızlık edemem.Çok da iyi bir insan çok hoş birisi gerçekten... Ve sevdiğim insana fiziksel olarak çok benziyor... Ama ben zaten sevdiğim kişiyi fiziksel olarak beğenerek sevmedim ki.... Bazen ne yapacağımı bilmiyorum aslında... Şimdi bunları yazarken yine o çaresizliği hissettim... Nasip kısmet diyelim belkide Rabbim bunu bana yaşattıki karşımdaki insanın duygularını anlaya bileyim ve kimseye haksızlık etmeyeyim...
Neyse şurda ne kaldı, şu sınav hayırlısıyla olup bitince bende iyi kötü yolumu çizmiş olacağım... Atanır işimin başına geçersem ne ala, ama ağustos atamasında atamam olmazsa sanırım yurt dışına görevlendirmeyle gideceğim... Hakkımda en hayırlısı neyse o olsun diyorum hep ve hiçde pişman olmuyorum çok şükür... Hiç bir zaman dualarımda illada olsun demedim hayırlıysa, iyi olacaksa dedim biliyorum ki Yaradan beni çok iyi tanıyor, benim için en iyisini biliyor ve veriyor... Hamd olsun...
Bazen çok yürek yakıcı oluyor takdir edilen :) ama insan dayanıyor, dayanıyor ve büyüyor...

14.06.2012
19.48
Uykucu'

1 yorum:

  1. Okudukça içim acıdı meleğim. Şimdi tüm bu yaşadıklarını bir süre sınav sonuna kadar kafandan at. Dediğin gibi, senin hakkında en hayırlısı neyse o olsun inşaAllah. Allah'ıma emanetimsin. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil