Miziklerim ;)

2 Haziran 2012 Cumartesi

insan hüznü sever mi?

Bir gün mutlaka geleceksin. Her şeye rağmen senden asla vazgeçmedim...Senden asla umudumu kesmedim. Sen, hayatımın anlamısın...Sen, hayatımın gayesi ve sen hayatımın gerçeğisin...Bunu sana nasıl söylesem bilmiyorum. İçimdeki yanan volkanların ateşi sensin. Sensiz ne dünüm oldu, ne yarınım olacak. Ve geceler boyu, içimde yanan ateşlerin kıvılcım kıvılcım yıldızların yoluna düşmesi, boşuna değil. Boşuna değil bu sevdanın yüreğimi yakması ve şiirlerimin yıldızlara akması, boşuna değil...Biliyorum boşuna olmadığını, sen de biliyorsun ama...
Sen, ey aşkımın cenneti ve özlemim ve deli oluşum! Sen, ey ruhumun kıblesi ve coşkum ve hüznüm!

KİMYA HATUN//SİNAN YAĞMUR


Dibin Notu : hiç olmayacağının farkında da olsa insan, içindeki o umudu hiç kaybetmiyor ya.... işte bu duyguya hayret ediyorum... 
-insan hüznü sever mi?
-evet... insan hüznü çok sever...
uykucu :)

1 yorum: