Miziklerim ;)

30 Haziran 2012 Cumartesi

Neden?

Beni neden sevmedin? niye yetmedi seni bu kadar sevmem? senle uyanıp, senle uyuyakaldığım için mi? hayallerim, hatıralarım, rüyalarım sen dolu olduğu için mi? sen üzülsen en çok canı yanacak olan kişi ben olduğum için mi? sensiz eksik hissettiğim için mi? en ihtiyacım olan kişi olduğun için mi? senin en ihtiyaç duyduğun insan olmak istediğim için mi? söylesene neden sevmedin beni.?


-Bu soruların benzerlerini bende sormak istiyorum ama neyseee :))
Neyse işte...

2 yorum:

  1. sevgiler şirinem bir hastane odasından yazıyorum sevgiler selamlar bu seferde eşim için hastaneye yatış yaptık mutluluklar derslerinde başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun ablacım rabbim acil şifalar versin...

    ablacım o dersi bir türlü veremiyorum ben :)) hep hocalar yüzünden :))) yoksa ben çok çalışkanım :))

    YanıtlaSil