Miziklerim ;)

1 Nisan 2012 Pazar

...

Öncelikle mutlu pazarlar diliyorum :) bu yazıyı çok seviyorum Asım Yıldırım da güzel seslendirmiştir ondan dinlemeside güzel olur bir ara onuda paylaşayım sizlerle :) Ömrünüz huzurlu mutlu ve bereketli olsun dostlar :) Rabbe emanet olasınız ;)


Dedim; Çok yalnızım.
Dedin; " Ben ki sana çok yakınım(Bakara Süresi-186)

Dedim; Evet biliyorum Sen bana yakınsın ama ben Senden uzağım, keşke ben de Sana yakın olabilseydim.
Dedin; " Rabbini sabah akşam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret " (Araf süresi-205)

Dedim; Bu da Senin yardımını ister.
Dedin; "Allah'ın sizi bağışlamasını istemez misiniz?" (Nur süresi-22)

Dedim; Tabii ki, beni affetmeni çok isterim.
Dedin; "(Öyleyse) Rabbinizden bağışlanma dileyin, sonra O'na tövbe edin. Gerçekten benim Rabbim, esirgeyen, sevendir" (Hud süresi-90)

Dedim; Çok günahkarım, bu kadar günahla ben ne yaparım?
Dedin; " Allah'ın, kullarının tövbesini kabul edeceğini ve Allah'ın tövbeyi çok kabul eden ve pek esirgeyen olduğunu hâla bilmezler mi?" (Tevbe süresi-104)

Dedim; Defalarca tövbe edip tövbemi bozdum, artık yüzüm kalmadı.
Dedin; "Allah aziz ve bilendir, O günahları bağışlayan ve kullarının tövbesini kabul edendir" (Ğafir süresi-2/3)

Dedim; Bunca günahım var hangisinin tövbesini yapayım?
Dedin; " Allah bütün günahları bağışlayandır" (Zümer süresi-53)

Dedim; Yani yine gelsem yine bağışlar mısın?
Dedin; " Allah'tan başka günahları bağışlayacak olan yoktur" (Al-i imran süresi-135)

Dedim; Ne kadar güzelsin Allah'ım! Bilmiyorum bu sözlerin karşısında niçin böylesine içim içime sığmıyor ve erimeye başlıyorum, Seni çok seviyorum.
Dedin; "Şüphesiz ki Allah tövbe edenleri ve temizlenenleri sever" Birden "İlahım ve Rabbim benim senden başka kimim var" dedim.
Sen de;"Allah kuluna yetmez mi?" (Zümer süresi-36)dedin.

Dedim; Sen ki beni bu kadar çok seviyorsun ve bana karşı bu kadar iyisin ben ne yapabilirim?
Dedin; " Ey iman edenler! Allah'ı çokça zikredin. Ve O'nu sabah-akşam tesbih edin. Sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarmak için üzerinize rahmet gönderen Odur. Melekleri de sizi istiğfar eder. Allah, müminlere karşı çok merhametlidir" (Ahzap süresi-41/43)

Kendi kendime dedim; Allah'ım Seni çok seviyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder