Miziklerim ;)

11 Nisan 2012 Çarşamba

Günaydınnnn :) Mutlu Günler :)

Sen Yeter ki "ALLAH" de, Açar Bahçende Güller.
Sen Yeter ki "RAHMÂN" de, Öter Bahçende Bülbüller.
Sen Yeter ki "ĞAFFÂR" de, Koşar Yardımına Melekler.
Sen Yeter ki "RAHÎM" de, İnan Aydınlanır Her Yer.
Sen Yeter ki "MÂLİK" de, Gider Sıkıntılar, Dertler.
Sen Yeter ki "KUDDÛS" de, Biter Izdıraplar, Kederler.
Sen Yeter ki "AZîZ" de, Gider Dilden Kötü Sözler.
Sen Yeter ki "CABBÂR" de, Kalmaz Kalpte Vesveseler.
Sen Yeter ki "MEVLÂ" de, Huzura Erer Tüm Gönüller..


Herkese mutlu bir gün diliyorum :) selam ve sevgilerimi bırakıyorum sayfama uğrayanlar alıversinler :)))
Ödevimi bitirdim güzel bir tatili hak ettim sanırım bi güzel gezeyim test test nereye kadar canımmmm aaaa :)))
Dualarında bana yer veren tüm dostlarıma teşekkürü borç bilirim Allah razı olsun iyiki varsınız :)

5 yorum:

  1. Günaydınnn.. :)

    YanıtlaSil
  2. gunun aydin ve hayirli olsun uyukucum ;) nasil olsa odevini bitirince huzura ermissin ! al bendede sana :)))))

    YanıtlaSil
  3. selamlar kızlar :)) edacım evet ödev bitti ama hoca bugün tekrar verdi :)))) ama tabiki ben almadım alanada hiç mani olmadım :)))
    buda bi insan bünyesi yani kaldıramıyor :))) ama çözersen sana altın verecem dedi :))) tabi beni ikna etmek için yeterli değil gözüm yok para pulda hocam dedim :)))) iyi etmişim demi :D

    YanıtlaSil
  4. dualarımız ortak olsun uykucum ben ayi günler desem olur demi bugün ankara da acayıp yamur vardı rizeyi aratmıyor mübarek :)) kendimi o yağan yağmurda dışarıya attım nasıl ıslandım nasıl :))dilimde o türkü yağmur yağayı yağmur başıma tane tane ..............:))

    YanıtlaSil
  5. naliyacım yağmur rahmettir bende çok severim yağmurda yürümeyi ama malesef ıslanmak hiç iyi olmuyor :)))) şemsiyeli yürümek güzel :D

    YanıtlaSil