Miziklerim ;)

7 Nisan 2012 Cumartesi

İçimden Geldiği Gibi...



İnsanların samimiyetsizliği sanırım bir şekilde ortaya çıkıyor. Buna üzülmüyorum aslında ben.Tamam samimiyetsiz olabilir isteyen ama benim üzüldüğüm hep kendime kızmam bu süreçte..Samimiyetsizlikleri fark ettiğimde hep kendime kızıyorum yok diyorum sen fesatsın o öyle biri olamaz diyorum....Ama nedense hep kendimi haklı buluyorum ve kendime kızdığım, kendimi fesat gördüğüm için üzülüyorum..Sanırım bir çok kişide olduğu gibi "kişi karşısındakini kendisi gibi bilir" ilkesine uyuyorum.herkesi kendim gibi bilip gerçek kimliklerini fark ettiğimde tam emin olmadan kabul edemiyorum...Ama sonunda eşekten düşmüşe döndüğümde her şey için geç kalınmış oluyor. Niye böyle oluyor neden insanlar samimiyetsizken çok candan davranıyorlar? Neden ben inanıyorum yada? İnandığım için ben mi garip biriyim yoksa onlar mı garip böyle davrandıkları için? :S sanırım bu soruların cevabını bulamayacağım ve hep bu döngüde yaşayıp gideceğim zaman zaman üzülecek kendime kızacağım ama şunuda biliyorum ki ben asla pişman olan taraf olmayacağım hissetmediğim şeyleri söyleyerek başkalarının hayatlarında sahte olmayacağım hiç iki yüzlü olmayacağım :) İnanarak yaşayacağım ve inanarak söyleyeceğim tüm sözlerimi,sevgimi ,hüznümü ,neşemi, yanımdakileri hayal kırıklığına uğratan olmayacağım hep doğrucu davut olduğum için gurur duyacağım kendi kişiliğimle ve rabbime hamd ile teşekkür edeceğim beni böyle biri yaptığı için :)

kısa lafın uzunu ayyy ben iyiki varım yaaa ben olmasam ne yapardınız :))))))
ben olmasam kim hüzünlendirip kim neşelendirirdi herkesi :D :D :P
Yok yok ben iyiki varım :)))) 

gerçi bu ara kafayı yemiş durumdayım çözmem gereken 3bin soru var çarşambaya kadar nasıl yetişecek bilmiyorum dua istiyorum bu konuda dostlarımdan gidiimmm de az çözeyim bari yaa :)))))) iyiki varım filan diyorumda hocam kafamı gözümü yaracak çözemezsem :)))))

Ha bide bu arada Aşkın 500 günü filminin sonunu izledim tv de güzel bir filme benziyor başınıda izlemeyi düşünüyorum sizede tavsiye ederim :)) ya ne maharetli bi kızım hem test çözüyorum hem tv izliyorum :D hocam duymasın yolar saçımı başımı :)))))) 

2 yorum:

  1. İnanarak yaşayacağım ve inanarak söyleyeceğim tüm sözlerimi,sevgimi ,hüznümü ,neşemi, yanımdakileri hayal kırıklığına uğratan olmayacağım hep doğrucu davut olduğum için gurur duyacağım kendi kişiliğimle ve rabbime hamd ile teşekkür edeceğim beni böyle biri yaptığı için :)....Amin...amin..Amin.. dularım seninle sevgili uykucum çabuk kapa o tv yı .çalışkan bir öğrenciye hiç yakıştıramadım tv ye bakarken test çözmenizi :)) rabbim emeklerinizi boşa çevirmesin.sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. arkdaşım kişi kendi gibi sanır herkesi ve güven duymaya bir mertebeden başlar,anladığım kadarıyla sende güven duymaya en üst mertebeden başlayanlardansın zamanla insanlar bunu kaybedip küçülüp,küçülüp yok oluyor..sorun ne sende ne biz gibi düşünenlerde düşündükleri ne aklından ne gönlünden olmayanlarda sözleri alel ade dilden kulağa söyleyenlerde..sen de takma kafana zamanla gelip geçiyorlar,geçiyorlar da vaktini de götürüyorlar,dikkatli bakmak lazım insanların gözlerine nasıl bakıyor diye,dikkatli dinlemek lazım insanların sözlerini gönülden mi diye..
    sen sen ol şaşma doğrudan :)
    hayırlı çalışmalar,inş. yetiştirirsin, selam ve dua ile kendine iyi bak,Rabbimin sana çok çok güzel haber ve mutluluklar hediye etmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil