Miziklerim ;)

11 Mart 2012 Pazar

Huzura Adım


“Çok şey gitti hayatımdan ve her defasında Sen kaldın geride. Baba gitti, hala gitti, teyze gitti. Çocukluk arkadaşları gitti, gençlik gitti. Eşim, işim ve her şeyim de bavulunu toplayıp gitmeye hazırlanıyor. Bu aklar düşmüş başımı kuşatan pörsümüş tenim bile gidici.

Hiç gitmeyen Sen varsın Efendim. Bir damladan yükselip kabrime düşünceye kadar geçen ömrümde hayatımı ışıtan güneş hep Sen oldun. Bir ömürdür Şefkatine gösterdiğim vefasızlığın pişmanlığı içindeyim şimdi. Yüceliğine hakkıyla boyun eğemedim.

Kalbime sevgini bağışlar mısın sevgili Efendim. Önümdeki yokluk karanlıklarında kaybolmaktan ancak Senin sevgine sarılarak korunabilirim.”
M. Bozdağ


*Bu resmi çok seviyorum yaa Rabbim içimize böyle çiçekler yağdırsın inşaallah :) gecenin huzuru sizlerle olsun dostlar en derin muhabbetlerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder