Miziklerim ;)

5 Mart 2012 Pazartesi

İçimin Dökülüşüdür.... Günaydınlar Efenim :))




Aslında insanların düşüncelerinden fazla etkilenmem...Herkesin doğrusu kendinedir derim... At gözlüğüyle dolaşmam insanları anlamaya çalışırım... Çoğu kaybedişlerim bu yüzdendir zaten.. Bazen diyorum ki; kimse beni anlamaya çalışmazken ben neden herkesin derdindeyim,nedir bu herkesi anlamaya çalışma çabası... Zaten çoğuda fiyaskoyla sonuçlanıyor.. insanları seviyorsun değer veriyorsun sonrada en büyük kazığı o sevdiklerinden yiyorsun...
Aslında bu girizgah benim anlatacaklarımla pek ilgisi yok içimden bunları söylemek geldi belki üzerine alınması gerekenler vardır o yüzden yazdırılmıştır...

Yazgı denen o görünmez yazıyı düşünüyorum bir kaç gündür...Bazen engel olamıyoruz hayatın akışına özelliklede ben...hayatını düzene sokamamış bir insan olarak çevremdekilerden onların yaşamlarından çok etkileniyorum birşeyi yapmak istemezken biranda o işle meşgul buluveriyorum kendimi... Yada olmak istemediğim bir ortamda buluyorum kendimi olmak istediğim yerde olamazken...

Bunların hepsi bir kaza kader meselesi ve bu ince meselenin içinden çıkmak benim boyumu aşıyor... Yıllardır hep düşünmüşümdür..Kaza ve kader hakkında sonra okuduğum yazılar beni aydınlatmıştır hep..Ama yinede bu konuda yorum yapacak en son kişi benimdir...
Muhammed Bozdağın yazılarını takip ediyorum bu sıralar ve birçok yazısı beni aydınlatıyor düşünce akışımı düzenliyor diyebilirim...
Yaşamımızda olmasını istediklerimiz ve istemediklerimiz var.İstemek yetmiyor bunu hepimiz biliyoruz.Özellikle fark ettiğim şu blog yazarlarının gönül yaralı olmaları..İstedikleri sevgiyi yaşayamamış,aşk hüsranı olmaları.bunlara bende dahilim :))) Bu konuda bir kaç şey söyleyeceğim...
Bir kere ben kendim için söylüyorum, sevmek bana göre değil ben bunu anladım.İnsan sevgisinden bahsetmiyorum.Aşık olarak sevmekten bahsediyorum.Ben artık inanıyorum ki bu konuda çok eksiğim bir insanı nasıl seveceğimi bilmiyorum galiba o yüzden sevgim korkutuyor diye düşünüyorum..Yani artık sevmeyeceğim bütün kabahat benim anlıyorum :))) Belkide hak etmiyorumdur karşımdaki insanın sevgisini.Belki o daha iyilerine layıktır...İnşaallah öyledir karşısına çok iyi bir insan çıkarda mutlu olur.Ben severken hakiki sevdiğime inanırdım ama değilmiş demekki beceremedim bir türlü sevmeyi.Bir gün öğrenirmiyim bilmiyorum.Belkide bana sevgiyi öğretecek biri karşıma çıkacaktır bilemiyorum :) Hayat yolları uzun ve tozlu...dikenli... Önemli olan bu dikenlere takılmadan yürüyebilmek.. Bu Hz.ömer'in bir sözü.Bu hafta tefsir desimizde hocamız anlattı.Ama notlarım arkadaşımda, aklımda kaldığı gibi değilde orjinal haliyle paylaşmak istediğim için şimdilik bu kadarlık olsun diyorum :)Allah izin verirse yarın tefsir ders notlarımdan paylaşım yapacağım :)

Yine yarım bir yazı oldu farkındayım :)) asıl söylemek istediğimi yine anlatamadım ben böyleyim artık alışmış olmalısınız :)))

Herkese mutlu bir hafta diliyorum ama mutluluğun gelip sizi bulmasını beklemeyin..mutluluk öyle gelipte yakanıza yapışmaz :)) onu arayın ve bulun bir çocuk gülümsemesinde...Sokakta verdiğiniz yada aldığınız bir selamda,içtiğiniz sıcacık bir yudum çayda,yada yediğiniz bir çikileta da :)) püsgevitte mutluluğu yakalayın a dostlar :))

klasik hayırlı pazartesi sendromlarıyla noktalıyorum. En Emin olana emanet olasınız.... Günaydınlar :)
uykucu/05.03.2012/Pazartesi/06:59

4 yorum:

  1. artık sevmeyeceğim bütün kabahat benim anlıyorum...sen de biliyorsun bu senin dediğin şarkı..zamanı gelince kaçamaz yine sever sevilirsin çocum, daha yaşın ne başın ne hele bi du:)) günaydın hayırlı bir hafta diliyorum sana ve herkese uykusuz kardeşim

    YanıtlaSil
  2. uykucum yazın hiçte yarım olmamış ben içimden devamını okudum :)) kalemine o güzel yüreğine sağlık.hayırlı pazartesi günü dilerim. mutluluk çiçekleri açsın günün ve gönlün .sevgiler selamlar canım ..

    YanıtlaSil
  3. harika canım :) hayırlı günler diliyorum , sayfamda mimin var, uğra bir ara çayada alıver bi zahmet :)

    YanıtlaSil
  4. Uykucu yazdıklarının kelimesi kelimesine katılıyorum. "Belki o daha iyilerine layıktır" kısmı hariç :)İnsanlara çok değer veriyorsun ama onlardan nankörlük görüyorsun. İnsanı en çok yıpratan budur zaten. Ben bana yapılanları anlatsam "insanlar bu kadar mı düştü?" dersin,ama her şeyi bi kenara bırakıp şu üç kelimeyi şiar edindim kendime: "Her şeyin hayırlısı.." Rabbim beni/bizi sevgimizi hak edecek, kıymetini bilecek insanlarla karşılaştıracak eminim ben.Duamdasın inşallah..

    YanıtlaSil