Miziklerim ;)

24 Mart 2012 Cumartesi

Mutlu Hafta Sonları Efenimmm :))

Uzun zamandır yol anısı paylaşmıyorum farkındayım bugün bir tane anlatayım dedim :)))
Tam olarak şöyle gerçekleşti :))) biraz komik :D
-Şimdi ışıklarda bekliyorum ki yeşil yansında karşıya geçeyim karşı tarafta bekleyen bir kaç kişi var benim gibi bir tanesi iri yarı ama hiç tınmıyorum umrumda değil ne yani karşıdan karşıya geçiyoruz değil mi :))) o günde bir sinirliyim bir agresifim böyle birini tutup yere çalasım filan var, efe efe yürüyorum yolda :))) neyse yeşil yandı geçiyoruz tam karşıma yolun ortasında benim 3 katım olan o adam geldi ve "horrrmmmmm" diye bir ses çıkardı :)))) resmen homurdandı ama nasıl bir ses anlatamam :)))) benim gözler fal taşı gibi açıldı, resmen süt dökmüş kediye döndüm :)))) ama adam nasıl iri yarı tam üç katım filan, hani bende öyle küçük müçük birşey değilim ama resmen adamdan tırstım ya 2 saniye karşı karşıya geldik ama anlatamam o dehşeti :)))) karşıya geçtim bir gülme tuttu beni :)))) dedim sen misin efelenen al bakalım sana efelik işte böyle olur tövbe günahıma yaa o neydi :))))
Yani aslında bazen gördüğümüz şeyler hiçte aslı gibi olmuyormuş :))) yada yaşadığımız duygular gerçek değilmiş :D öyle efe efe de yürümemek lazımmış :))) bunlar çıkardığım dersler :D 2 saniyede hayatımın dersini verdi adam ya ne heybetli bir öğretmen :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder