Miziklerim ;)

29 Mart 2012 Perşembe

Ortaya Karışık Deneme :)))


Hani uzun uzun yazmak içini dökmek istersin ya...
Kağıt kalemi alıp başına gerçesin masanın...
Ne yazsam nasıl başlasam diye düşünürsün..
Bir süre sonra düşüncelere dalıp yazdığın sadece kendi ismin olur... ve yanında bir kaç çiçekle, kalp...
Aslında söylenecek çok şey olduğundan mıdır bu yoksa aslında yazmaya değer bir tek kelime bulunamamasından mı bilmiyorum...
Uzun uzun susuyorum..
Sonra gidip su içiyorum :)))
Bak işte yaaaa yine koptu teller hep böyle oluyor tam güzel birşeyler kuruyorum en olmadık yerde bir muzurluk bu ne yaaa :)))
Bu aralar çok neşeliyim Allah'a çok şükür,hamd olsun :) :) :)
Böyle bir baharın gelişimi desem... kuşların ötüşü filan hepsi ayrı bir güzel geliyor nedense :)) 
Neyse geçelim bu konuları da sizinle paylaşacağım önemli bir mesele var hemen yazayım :)
*Şükür..Kavuşulan nimetlere karşı iken hamd verilmeyenleride kapsar..Hamd eden kul varlığından haberdar olmadığı ve tatmadığı nimeteler için bile rabbine şükran etmiş olur.Haliyle hamd etmek,idrakine varılacak nimetlerin ve rabbin yüceliğine şahit oluşun yolunuda açar...
Yani hamd ve şükürü bir arada kullanmak önemliymiş sizinde bilginize sunayım dedim :) sevgi ve muhabbetlerimle efenim hörmetler sunuyorum ;) Dualarınıza talip şirin uykucu :))
29.03.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder