Miziklerim ;)

11 Kasım 2016 Cuma

Dalga....

- Ben; Hafta sonu yanına geleceğim istediğin bir şey var mı İstanbuldan?
-O; Immm evet var ama getirebileceğinden şüpeliyim... 
-Ben; Denizi istemediğin sürece sorun yok ne dir? ne istiyorsun?
-O; ımmmm
-Ben; Ne kız kulesini mi istiyorsun nedir :)))
-O; Evet nerden bildin..
-Ben; Oldu canım Galatayı da sağ cebime koyarım sen yeter ki iste :))) İstanbulsuzlukdan öleceksin ben sana en iyisi bi poşet hava getireyim içine çekersin olmazsa :))))
-O:..........................................
-Ben; tamam tamam üzülme sana martı kakası getireceğim arada koklarsan açılırsın :))))
-O; kapat kapat telefonu....
-Ben; İyi iyi tamam hadi daha fazla dalga geçmiyim sonra gerçekten deniz filan istersin :))))
-O; kapat diyorum ayrıca gelme de tamam mı gelsende görüşmeyecem seninle ancak dalga geçiyorsun zaten...
-Ben :)))))))))))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder