Miziklerim ;)

15 Kasım 2016 Salı

Üzülme...

Geceleri yalnız olmayı seviyorum aslında uzun gecelerde yapılacak çok şey var düşüncelerin arasından sıyrılıp bir resme bakıp saatlerce gülümsemek izleyemediğin tüm dizileri izlemek müzik eşliğinde bir kaç satır karalamak,düşünmeden hüzünlenmeden çay içmek... Tamam düşünmeden de olmuyor kızmadan sinirlenmeden bir kaç kelam etmek lazım.Lazım da sözler sana gelince açılmayan şu ağzım... Kağıda kaleme gitmeyen şu elim tüm sorun bende belki ağzımı açıp söylemem gerekenleri söyleseydim belkide bu kadar içime oturmayacaktı tüm kelimeler...
Olsun ben böylede rahatım içimde sakin bir deniz var şimdi dalgalarım duruldu hüzünlerim azaldı şimdi seni düşününce sana söylemek istediğim çok da bir şey kalmadı içimde. Sadece üzülme bu da geçer demek istiyorum sana nedense sanki yine bir çıkmazdasın bana ihiyacın var her zamankinden çok ama bana ulaşman çok zor değil mi üzülme buda geçecek güven bana 
Söyleyeceklerimin bitmesi üzücü aslında ne çok konuşurduk sabaha kadar şimdi tek bir kelime yetiyor üzülme....
Bir gün seni düşünmekte bitecek benim için sanırım o zaman gerçekten yalnız kalacaksın ama yinede üzülme o da geçer bu günlere nasıl geldiysek o günleride böyle atlatacaksın merak etme kalbin yaşamın sakinleşecektir elbet...
Sana da bahar gelecek sakın üzülme 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder