Miziklerim ;)

1 Kasım 2016 Salı

özleyip de söyleyemeyenlere

Yine sessiz bir akşam üstü dışarısı soğuk... Sokaklar boş, tek tük evine giden insanları izliyorum penceremden ve yine sana yazıyorum bir kaç satır... okumayacağını bile bile.... Büyük yazarların sevdiklerine yazdıkları mektuplar geliyor aklıma bazen ulaşmış sevdiklerine bazen ulaşamamış benimki de o hikaye. Okumasan da hatta sana yazdığımı bilmesen de benim için önemi yok elbet okuyanlar kendilerinden bir parça bulacaklardır, belki birilerinin duygularına tercuman olacakdırım (olacağımdır)... olacakdırım da nasıl bir kelimeyse artık biraz komik gibi :))) bilirsin komik şeyleri severim azcık da komiktirim (komiğimdir) işte böyle her ciddi başladığım yazımı da alaya bağlarım :))) 
Olsun varsın bende böyle bir bloggerim beğenmeyen okumasın kardeşim :D
neyse nerde kalmıştık...
Ocakta çay usul usul kaynarken bende kalın kupamdan bir yudum alıyorum çayda tam deminde olmuş bir de sohbet arkadaşı var ki karşımda hiç sorma bizim pıtırcık canım hani şu hiç susmayan muhabbet kuşu geveze demiştinde elini ısırmıştı hani ... o bile özledi be seni... Nedensiz gidişin hepimizin boynunu bükük bıraktı seni arayıp soramaz olduk iyi olduğunu öğrenmek için türlü türlü yollar bulduk sen fark etmeden hep ensende olduk her yere düştüğünde elimizi uzatıp kaldırmak istedik her canın yandığında merhem olmak istedik ama sen bizi kanatsız bırakıp gittin yanına uçup gelemedik... Özlediğimizi bile söyleyemedik... Bundan sonra da böyle ne ararız ne sorarız kurduğun dünyanda yeni arkadaşların eşin dostunla iyi yaşa o yeter bize bi beklentimiz yok yani... Sevmeye sevmedin onu anladıkta hiç mi değer vermedin bi merhabayı bile çok gördün diye sormak istiyorum karşına dikilip ama canın sağ olsun biz sen ne istedinde yapmadık arama sorma dedin sormadık aramadık,unut beni dedin e onuda yaptık çıkardık koyduk kalbimizden bi kenara... De özledik yani sohbetini dostluğunu özledik yanlış anlama hemen :D Çay da deminde hee söylemiş miydim :D velhasılı özledik bee bi çık gel bak istanbul da özledi seni ağlıyor yerli yersiz ıslanıyoruz hem sen denizsiz yapamazsın ne işin var dağların arasında be çık gel kapımız açık hep neden geldin diye sormaz kimse tasalanma hiç... 


Evet bu yazımıda özleyip de söyleyemeyenlere bi çık gel demek isteyipde diyemeyenlere armağan ediyorum :D uykucudan sevgiler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder