Miziklerim ;)

29 Kasım 2016 Salı

Yarım mıyız yamalak mıyız ?

Yarım mıyız yamalak mıyız ?

Her şeyden biraz birazız. ne tamız nede yarımız... İçimizdekileri dışa vuramayız çoğu zaman anlatamayız meramımızı derdimiz var sanırlar yada hiç derdimiz yok sanırlar yani nasıl her insanın gözünden farklı görünürüz bir türlü anlamam 😊 Kendimizi tamamlama uğruna yaşarız belkide hiç düşündünüz mü? Tamamlanmış insanlarda yok değil hani ama ben tamamım ben oldum diyenine de rastlamadım henüz aranızda varsa ben tamamım diyen gerçekten tanışmak isterim merak ederim çünkü nasıl tam olunur.İnsan nasıl tamamlanır? Eş mi? İş mi? Arkadaş? Dost mu tamamlar insanı yoksa aile mi? Her şeyden biraz biraz olunca anlamak zor oluyor belkide benim için ve bana benzeyenler için... İşte böyle tüm gün yoğunluk içinde yuvarlanıp giderken bulduğum ilk sakin zaman diliminde bunlar düşüverdi fikrime bu fikirlerin açıldığı bir kapı olmalı diyorum kapı varsa birde kilit vardır kilide de bir anahtar lazım elbet anlaşılan bu mesele benim boyumu aşacak e ne yapalım bilmiyorum ama nedense sakin olmakta zor kalabalık olmakta bu ara her şey zor geliyor bana,yoruldum mu nedir? Yormayın beni yaa gerçekten 😁 tamam daha uzun yazmayacağım şimdilik bu kadar fikir karmaşası yeterli 😏


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder