Miziklerim ;)

10 Şubat 2012 Cuma

Bir Rica :)


Bir recaamm olacak dostlar :) 
şimdi biz bu bloga yeni taşındık o yüzden blogda bazı sorunlar yaşıyorum ben mesela izlemek için ekleme yapmayı bir türlü bulamadım :D bulduğum çözüm yapılan yorumlardan isimlere tıklayarak o arkadaşların bloglarına ulaşmak ve yukarıdaki barnerden izle seçeneğini tıklamak şeklinde :))
amma velakin :D
bazı beni izleyen dostlarımın sayfalarına bir türlü ulaşamıyorum onlardan ricam bu paylaşımın altına birkaç cümle yazmaları ki ben geleyim sizi bulayım ki izleyeyim :))
bu küçük istirhamımı kırmaz iseniz çok bahtiyar olurum :D
:) 
sevgilerle uykucu ;)

8 yorum:

  1. biz buluştuk ama olsun :) sevgilerimi ileteyim dedim..hayırlı geceler canım....

    YanıtlaSil
  2. merhaba uykucu, benim bloguma girip en tepede sol üst köşedeki izle butonuna tıklayarak izleyebilirsin sevgiler arada banada uğra :))

    YanıtlaSil
  3. bende sevgilerimi iletiyorum züleyhacım :) hayırlı geceler ;)

    gurme şirin izlenmektesin :)

    YanıtlaSil
  4. Birde uykucu hepimizin sayfasının en üstünde bi blogger panelı var kumanda paneline tıkladıgın yer. izle paylaş kötüye bildir filan yazıyor ordan izleye tıklayabilirsin sayfasında izle butonu olmayanları =)

    YanıtlaSil
  5. policim :) öncelikle sende hoş geldin :) şimdi şu sağ taraftaki izleyiciler grubuna tıkladığımda tıkladığım kişinin bloguna gidemiyorum ne yapsam olmadı :))) bende bu çözümü buldum ama buda pek işe yaramış görünmüyor :)) seni izlemeye başlamıştım zaten :D birde gurme şirineyi izlemeye başladım :D 1 kişi kazanmış oldum yani sadece :D

    YanıtlaSil
  6. Uykucu Şirinem takibimdesin:))

    YanıtlaSil