Miziklerim ;)

24 Şubat 2012 Cuma

Romantik Muzur :))



uzun zamandır tümceleri biriktiriyorum,içimde tutuyorum. Anlatılması gereken onca şey var ki..yapılması gereken onca iş. Bi kendime gelebilsem ah.. çalışılması gereken çok konu alınması gereken çok ders var.. oysa ben yorgunum ve oldukça halsiz... yeniden denemek herşeyi baştan almak çok yorucu geliyor bana gücüm yetmiyor ki nefes almaya.
Bi kendime gelebilsem bi elimden tutan olsa. Hayata yeniden ısınsam , bahar gelse çiçekler açsa... Bu sessiz soğuk bi bitse.. Yüreğimin ellerinden tutsalar; beni sevdalara salsalar, hiç usanmadan sevsem, hiç bıkmadan dalgalansam esen ılık rüzgarda... İlkbaharın ılık akşam esintileri gibi dokunsam yüzüne.. içine dolsam nefes gibi.. kanına karışıp tüm hücrelerini dolaşsam usulca... bir parçanda ben olsam... böbreğinde ki taş olsam mesela :)))) işte tüm romantikliğim burda bitiyor benim :D ya ne zaman romantik bişeyler karalayacak olsam bi muzurluk tutuyor :))) işte uykucunun romantikliğide böyle oluyor :)))

24.02.2012-Cuma ;)


12 yorum:

  1. Muzurluğun tutmuş yine :)) Onun böbreğinde taş olacağına sofrasında aş ol...acı çektirmeyi seviyorsun :)) Teşekkürler uykucu, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. abi yok valla acı çektirmek için değil nerden geldiyse aklıma bilmiyorum hiç :)))))

    YanıtlaSil
  3. canım benım bundan ıyısı can sağlıgı ama:))

    YanıtlaSil
  4. :) günaydın canım ,romantizmin dorukta yine,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın canım benim :) hiç sorma zirvelerdeyim :)))

      Sil
  5. Allahım yaa tam -ne oldu bu kıza böyle deyip hüzünlenirken böbrek taşı fırlayıp çıkageldi sen çok betersin yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülçincim ya ne yapayım insan 7sinde neyse 70de de odur derler :)) hatta can çıkar huy çıkmaz filanda derler daha çoğaltabilirim örnekleri :)))

      öpüyorum canım benim :)

      Sil
  6. "Kaç gündür diyorum böbreklerim neden sızlıyor diye...
    Nedense kıvranıyorum,sol yanım ince ince sızlıyor...
    Sen diye...
    Ve dalıyor gözlerim,susuyor dilim,sessiz kelimlerim...!
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muammer abi :)) seninde mi böbreklerinde taş var yaa... yalnız ben o böbreklerden çıkıp kafaya düşen taşlardan olmak istiyorum bu sıra :)))

      Sil
  7. Akıllım miğfer denen bişi var demi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok abi bu gidişle ben onun kafasını kırarım her türlü elimdende kimse alamaz :))) miğfer filan vız gelir bana :D

      Sil