Miziklerim ;)

28 Şubat 2012 Salı

Hal-i Tasvir :)

Bu gün yine canım burnumda bi sinirliyim bi agresifimmm :)))
gerçekten ya böyle birini tutup evire çevire dövesim var içimdeki volkan çok fena patlayacak hale geldi... ben böyleyim bide hiç sevmiyorum bu huyumu sabır sabır sonra en olmadık yerde en olmadık insana patlayıveriyorum :S

Bugün yine öyle doldum ki... Bir yandan kıskançlık damarım kalbimi fena sıkıştırıyor bazen yok bu olmaz ya diyorum ben böyle yaşayamam onu sürekli kıskanarak ömür geçiremem diyorum... tamam diyorum ne yaparsa yapsın işi gücü rast gelsin... tabi bu 5 dakika sürmüyor  :)) insan sevmek zor iş yaa kim ne derse desin sevmeyeceksin kardeşim ne varda seviyorsun kedi sev köpek sev kuş sev ama insan sevme seversende aşık olma :))) sadece sev yani o kadar ilerisi insan sinirlerine zararlı.. :D katılanlar.... katılmayanlar.... evet görüş kabul edilmiştir :D vaz geç sevme herkes ne yapıyorsa yapsın hadi tamammm oldu o zaman :D 

bu düşüncem kaç sene kaç ay yada kaç gün hatta saat da olabilir tamam kabul dakika :))) sürer bilemiyorum ama şuan böyle düşünüyorum :D bir dakika sonrası için garanti veremiyorum :D

velhasılı ben bu duyguyu hep yaşıyorum gel gitler... sev sevmeler... özle özlemeler :D ne zaman bitecek bu kendimle kavgam bilmiyorum bu savaşı kim kazanacak sabır ile bekliyoruz bakalım hakkımızda hayırlısı artık ne diyelim :)) tüm cümleleri böyle bitirmeyi adet edindim :))



4 yorum:

  1. :)) sol böbreğimde taş var :)) Neden ki acep...
    Başıma da bir ağırlık çöktü...Gözlerimin önünde yıldızlar uçuşuyor....
    Uçan bir şey bana doğru yaklaşıyor...
    .........

    YanıtlaSil
  2. Can şirinem hakkında hayırlısı neyse o olsun sabır sevmekten vazgeçme
    Sevgiler öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı bakalım canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. evet hayırlısı ya ne yapalım kaderde ne kadar üzülmek varsa o kadar üzülüp çileyi doldurup sadede geleceğiz belli ki :)

    YanıtlaSil