Miziklerim ;)

21 Şubat 2012 Salı

Fetih Filmi

Aslında şuan öyle yorgun ve uykusuzum ki... canım hiç birşey yapmak yazmak istemiyor ama yazayım istiyorum çünkü yazacaklarım birikiyor...
Fetih 1453 filminden bahsetmek istiyorum :) Film benim için tam bir hayal kırıklığı oldu diyebilirim özellikle Ulubatlı Hasan'ı çok kötü gayri meşru ilişki yaşayan biri gibi göstermeleri çok canımı sıktı...Resmen kemikleri sızlamıştır diye düşündüm ne yalan söyleyeyim.... Birde Fatih Sultan Mehmet'in atını suya sürdüğü sahnede sesinin tizleşmesi onun düzeltilmemiş olması ne bileyim garip geldi bana... Sonra Akşemsettin Hoca'yı oynayacak başka kimse bulunamamışmıydı acaba çok merak ettim.... Hani filmin konusu güzel olunca ne bileyim insan birazda beklentiyle gidiyor sanırım :S yani güzel değildi diyemem ama hani öyle ahım şahımda bir film olmamış açıkçası... Daha güzel olmalıydı :)))  Gerçi hani tarih filminden çok savaş sahneleri ağırlıktaydı... o bakımdan bakınca güzeldi özellikle lağımcıları çok sevdim ben en çok onların sahneleri beni etkiledi diyebilirim... Birde Fatihin oğluna sarıldığı sahne çok güzeldi... Yalnız Fetih filminin içinede bir aşk hikayesi sıkıştırmışlarya onada pes dedim ne alakaydı anlamadım onuda gerçekten öyle birşey olmuşmu bilemiyorum ama olmamışsa çok saçmaydı ve gereksizdi... :D
çok acımasız oldum gibi hissettim ama bir istanbul aşığı olarak ve Osmanlı tarihi öğrenen biri olarak filmi beğenmedim.Ama tabi izlemenizi tavsiye ederim güzel sahneleride vardı arada :))) yok değildi... Akşemsettin in gelişi filan son kuşatma sahneleri güzeldi... :) Sonra Fatih Sultan Mehmetin ilk kuşatmada Bizans imparatorunua söylediği sözler çok güzeldi :) Lakin sadede gelirsek izlense olur ama izlenmesede çok bir kayıp olduğunu düşünmüyorum :D Daha güzel olabilirdi olmalıydıda :)






9 yorum:

  1. Benim süpürgesiz cadım ne derse o :)
    eleştirmenim benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok eleştirdim konu İstanbul olunca herşeye muhalefetim :D en güzeli olmalı derim :)

      Sil
  2. Uykucum ben dahadan filmi izlemedin onun için birşey yazmak istemiyorum .. seni çok öpüyorum ..kendine iyi bak bu havalar gerçekten insanı yorgun bırakıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım filmi izle ama hani çok beklentiyle gitme derim :) sevgiler bendende :)

      Sil
  3. henüz izlemedim ama en kısa zamanda gideceğim fakat bende frağmana bakınca fatihi oynayan bu çocuğun çok sıska ve çelimsiz olduğunu düşündüm du bakalım izleyince ne düşüneceğim,paylaşırım seninle uykucumm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya bayada hoş biri :)) yakışıklı filan yani :)) mutlaka bekliyorum yorumlarını gülçincim sabırsızlıkla :) bakalım sen beğenecek misin :) sevgiler tatlım öpüyorum çok...

      Sil
  4. canım bende çok istiyorum gitmeyi ama daha henüz izlemdim....hevesimi kaçırdın...bende çok beklenti içindeyim bilmem izleyince ne olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya tabi benim beğenmemiş olmam seni etkilemesin hazan... ama arkadaşlarımın çoğuda benimle aynı fikirde :)) daha güzel olabilirdi bu kadar masraf etmişler ama ortaya çıkan hani çok ahım şahım bişey olmamış... sende izledikten sonra yorumunu paylaşırsan sevinirim :)

      Sil