Miziklerim ;)

13 Şubat 2012 Pazartesi

Vakt-i Dua



Allah'ım!Sana ihtiyacım var,beni bana bırakma,bana rahmetinle muamele et,beni afet,beni bağışla,bana merhamet et.
Allah'ım!Ben çok günahkarım,Settar isminle günahlarımı ört,bu gece hatrına,beni Sensiz bırakma,Sana muhtacım,beni kendinden başkasına muhtaç etme,ne olur Allah'ım dualarımı kabul et,dualarıma icabet et,hakkımda en hayırlısı neyse onu bana ver.
Allah'ım!Ölüm hakkımda hayırlıysa,en kısa zamanda bana ölümü nasip et,eğerki yaşamak hakkımda hayırlıysa,en kısa zamanda beni sevindir,rızıklandır,beni hayırlara çıkart,gönlümde ne hayırlı muradım varsa ver,ver Allah'ım,bu gece hürmetine ver.
Allah'ım!Senden sıhhat,afiyet,sağlık,huzur isterim,hayırlı bir ömür,son nefeste imanla ölmeyi nasip et.

"Eşhedu en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden âbduhu ve Resuluhu."

La ilahe İllallah Muhammedun Resulüllah,demeyi son nefeste bizlere nasip et Ya Rabbi!!!

aminnn


3 yorum: