Miziklerim ;)

8 Şubat 2012 Çarşamba

Zamansız...





Yavaşça dokun yaralarıma. 
Yavaşça...
Annesi dün ölmüş çocuklara dokunurcasına şefkatle. Bin yıllık mushafın sayfalarına nasıl dokunursa insan, öyle dokun.
Ben kolayca incinirim bilirsin. Kolayca hasta olur, kolayca vazgeçerim zor olan ne varsa. Kolayca doğmuşum annem öyle söylüyor.
(....)
Bir nefeste doğmuşum gece yarısı. 
Bir nefeste ölürüm biliyorum. Zamansız ölürüm. 
Seni zamansız gördüm mesela. 
Zamansız kör oldu gözlerim. 
Zamansız yaşlandım.
Tarık Tufan

3 yorum:

  1. Şiir güzelde sanki bana biraz hüzünlü ve sitemli geldi uykucu:( Şairimizin kalemine sağlık. Tabi seni unutmadım. Paylaştığın için sana da kocaman teşekkür. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. evet abicim banada çok hüzünlü geldi :)
    gerçi benim hislerimi yansıtmıyor ama yinede hoşuma gitti paylaşayım dedim :) rica ederim abicim :)

    YanıtlaSil
  3. şirinem ben şiiri beğendim hüzün var hayatımız hep hüzün değilmi sevgilerimle

    YanıtlaSil